طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی از ظهر امروز در نقاط مختلف خراسان رضوی و مشهد شاهد رگبار باران و وقوع رعد و برق هستیم.

بارش باران در مشهد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی از ظهر امروز در نقاط مختلف خراسان رضوی و مشهد شاهد رگبار باران و وقوع رعد و برق هستیم.

در این خصوص مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرده است. همچنین توصیه شده است به دلیل وزش باد شدید اطمینان و امینی لازم در خصوص سازه‌های موقت، تابلوها و بنرهای تبلیغاتی نصب شود و شهروندان به دلیل بارش‌های رگباری باران از صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی خودداری کنند.

قطع برق در برخی از مناطق مشهد در پی بارش شدید باران

علیرضا کاشی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد گفت: به دلیل وزش باد شدید و باران برخی از اشیا فلزی و درختان سقوط کردند و باعث پارگی سیم برق شده‌اند.

وی افزود: با توجه به هشدار هواشناسی در خصوص بارش باران و وزش باد شدید تمامی نیروهای ما در حالت آماده باش بوده و هستند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد ادامه داد: این اتفاق سبب شده است که در برخی مناطق قاسم آباد و فرامرز عباسی برق قطع شود که همکاران در منطقه حضور و سعی در برطرف کردن مشکل را دارند.

آمادگی نیروهای خدمات شهری مشهد در پی بارش باران

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: نیروهای خدمات شهری شهرداری مشهد با توجه به هشدار هواشناسی و بارش‌های باران در حالت آماده‌باش قرار دارند و تاکنون گزارشی مبنی بر حادثه نداشته‌ایم.

بارش باران و کاهش دید افقی رانندگان در حوزه نیشابور، مشهد، طرقبه

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری خراسان رضوی از بارش باران در برخی از جاده‌های خراسان رضوی خبر داد.

یوسف بنی اسدی در خصوص آخرین وضعیت جوی جاده‌ای خراسان رضوی، اظهار کرد: بارش باران در حوزه شهرستان‌های نیشابور، طرقبه و محورهای درگز -مشهد قوچان (گردنه تیوان) و خوشاب - قوچان (سرولایت) باعث لغزندگی سطح معابر شده است.

کد خبر 866482
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خراسان رضوی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha